Blogger news

[x]

Wednesday 17 September 2014

On 22:32 by Unknown in ,    No comments
Baru-baru ini timbul gosip yang mengatakan Zarina Anjoulie sudah berkhawin secara senyap-senyap dengan seorang lelaki berbangsa Negro atau kulit hitam. Persoalannya.. Betul ke? Ini penjelasan beliau.

"Kalau betul saya sudah kahwin, saya berkahwin dengan siapa? Mana suami saya? Saya sendiri tidak tahu. Saya pun nak tahu juga dengan siapa saya berkahwin"

"Tak dinafi saya marah bila keluar gosip macam tu. Ia tak masuk akal. Sewaktu tersebarnya gosip itu saya tiada pun di Malaysia. Saya sedang berada di Indonesia kerana urusan kerja.

"Tapi bila ada rakan-rakan yang menghubungi saya dan bertanya kenapa saya kahwin tetapi tidak menjemput mereka, saya terus terkejut.

Jadi, terjawab sudah gosip yang kononnya Zarina berkhawin senyap-senyap dengan lelaki Negro adalah palsu dan tidak benar. Sapelah yang buat gosip tidak betul ni. huhu!

0 comments:

Post a Comment