Blogger news

[x]

Tuesday 30 September 2014

[PELIK] 3 FOTO ~KISAH SEBENAR TRAGEDI GADIS 16 TAHUN HAMIL TANPA BERSETUBUH~



Tragedi Gadis 16 Tahun Hamil Tanpa Bersetubuh Tersebar.Satu tragedi yang berlaku 3 tahun yang lalu menjadi satu tragedi yang sangat menyentuh dari sebuah keluarga di Serdang Bedagai Sumatera Utara Indonesia telah dipercayaai bahawa anak mereka pada masa itu berusia 16 tahun telah mengalami satu tragedi yang sangat luar biasa,
budak yang berusia 16 tahun itu dikatakan mengandung tanpa malakukan hubungan seks dari mana-mana lelaki menjadi persoalan mereka setelah dibuat pemeriksaan di hospital dan membuat laporan polis berkaitan isu tersebut.

Namun keputusan daripada oleh pihak hospital serta keterangan dari balai polis adalah tiada apa-apa yang berlaku ataupun kes keseksaan terhadap anak mereka.

Setelah ditemui pihak astro awani pada masa itu, budak tersebut baru menyedari bahawa 6 bulan sebelum itu, dia pernah bermimpi bahawa ada seorang leleki tua yang tidak dikenali hadir dalam mimpinya datang dengan memberikan dia sebuah kotak yang tidak diketahui apa isinya. kemungkinan besar dari mimpi budak itulah punca dia mengandung,--Saudagarberitablog.







SUMBER



0 comments:

Post a Comment