Blogger news

[x]

Monday 15 September 2014

On 05:01 by Unknown in ,    No comments

DARAH KELUAR SETIAP KALI GADIS INI MENANGIS | Gadis Berusia 20 tahun Yaritza Oliva bagaikan hidup mimpi ngeri. Gadis dari Purranque, Chile ini, setiap kali ia menangis akan keluar air mata darah dan setakat ini tiada siapa yang dapat menjelaskan keadaan misteri beliau.

Yaritza mula-mula perasan air mata darah yang keluar dari matanya kira-kira dua minggu lalu, tetapi oleh kerana keadaan kewangan keluarga miskin, dia tidak dapat mencari apa-apa bantuan profesional. Satu-satunya pakar yang di hospital tempatan di Purranque, jadualnya hanya beberapa hari seminggu mempunyai begitu ramai pesakit , dia tidak akan berjumpa sekiranya tanpa temujanji.

Sudah beberapa kali dia telah dirujuk oleh doktor profesional, setelah dia dipindahkan ke hospital di Puerto Montt, di mana doktor menjadi hairan dengan keadaannya, tetapi doktor hanya boleh memberi dia beberapa ubat sakit mata untuk dia apabila darah keluar dari matanya.

Pada mulanya, Yaritza percaya dia mengalami beberapa jenis konjunktivitis melampau atau jangkitan, tetapi selepas melihat gambar-gambar dan rakaman video seorang gadis menangis darah, Dr.Alexander Lutz, pakar mata di Las Condes Clinic, mereka mengatakan mereka mempunyai tanda-tanda yang sangat berbeza.

Beliau berhujah keadaan misteri boleh disebabkan oleh masalah pembekuan darah, perubahan dalam platelet atau penggunaan ubat-ubatan tertentu. Seorang pakar harus memeriksa jika terdapat pendarahan di mana-mana kawasan lain di badan Yaritza, tetapi dia tidak mendedahkan apa-apa dalam satu wawancara video dengan laman web Chile 24 horas.



TONTON VIDEO GADIS CANTIK INI MENGANGIS AIR MATA DARAH DI BAWAH.



0 comments:

Post a Comment