Blogger news

[x]

Wednesday 3 September 2014

On 08:42 by Unknown in , ,    No comments
[HOT] FOTO2~ALIF SATAR KAHWINI SHA DILA 15 SEPT~



PENYANYI versatil Alif Satar bakal akhiri zaman bujang bersama gadis pilihannya yang dikenali Sha Dila Halid, 30.
Pelantun lagu 'Akhiri Penantianku', Alif Satar mengumumkan bakal menamatkan zaman bujang bersama tunang, Sha Dila Halid pada 15 September ini.
Majlis yang akan diadakan secara sederhana itu bakal dihadiri oleh keluarga dan kenalan rapat Alif sahaja.

Menurut Sha, mereka berdua akan bernikah pada 15 September 2014 di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur.
Untuk majlis resepsi, jelas Alif, ia bakal diadakan pada 20 September di Putrajaya.

"Untuk majlis persandingan, kami akan buat secara bersama bermula dari pagi sampailah ke malam. Ini memandangkan jemputan dari pihak Alif yang lebih ramai dari saya.




SEJENAK - GAMBAR MAJLIS MERISIK ALIF SATAR

Gambar menarik penyanyi Alif Satar, 24, yang selamat merisik kekasihnya Sha Dila Halid pada 14 Januari lalu. Difahamkan, majlis merisik itu diadakan di kampung Sha Dila di Rembau, Negeri Sembilan.












Artikel terdahulu:
Ia telah diadakan secara kecil-kecilan dan hanya dihadiri keluarga kedua belah pihak, malah Alif sendiri tidak menghadirkan diri. Dan rasanya semua sudah tahu mereka akan mendirikan rumahtangga pada bulan September ini sempena hari jadi mereka yang sama bulannya.

Alif menjelaskan bahawa faktor keserasian dan sikap memahami Sha Dila memikat hati lelakinya.Biarpun enam tahun perbezaan usia, Alif menegaskan bahawa keputusan tersebut adalah tepat.Katanya, tidak elok jika mereka sentiasa keluar bersama tanpa sebarang ikatan yang sah demi menjaga nama baik keluarga mereka berdua.

#MOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA KE JANNAH..

0 comments:

Post a Comment